U significatu di l'intermedii farmaceutichi hè chì duie o più sustanziali diffirenti anu pruprietà speciale di i prudutti per via di reazzioni chimichi sistematichi in proporzioni appropritate. Mantene l'efficacità unica di a so propria materia prima, supera u difettu di utilizà una sola materia prima, è migliurà l'efficacità è a sicurità di a droga.
L'intermediati farmaceutichi sò un novu metudu sinteticu, chì sò stati largamente utilizati in parechji prudutti chimichi fini impurtanti in casa è in l'esteru, cum'è pesticidi, tinture, spezie, etc. Appartene à a categuria di i chimichi fini è l'intermedii farmaceuti. Si riferisce à i derivati sintetici di dui o più cumposti urgànichi attraversu metudi chimichi o sintesi artificiali, o un naturalmente, ma l'esseri umani ùn anu micca maestru di a sintesi chimica di composti urgànichi. L'intermedii farmaceutichi sò prudutti chimichi fini, cum'è erbicidi, pesticidi, detergenti, spezie, droghe, etc. L'intermedii farmaceutici generali sò più caru.
Definizione: 1. Pharmaceutical intermediates Pharmaceutical intermediates si riferisce à cumposti cù strutture chimichi simili, ma differente, canusciutu macari comu novi materiali. L'intermedii Farmaceutici riferenu principarmenti à una formula strutturale chimica simili, ma ci hè una altra diferenza trà l'acetate di etile è n-butyl propionate, metil metacrilate è metil acrilate. Per quessa, l'intermedii farmaceutichi sò fatti cù metudi di sintesi chimica cù strutture chimiche simili, alcuni anu una bona stabilità chimica, alcuni ponu esse dissoluti in solventi polari, alcuni anu ancu i vantaghji di a bassa toxicità è faciule d'utilizà, è sò fatti da metudi diffirenti.
A pruduzzione di l'intermedii farmaceuticu hè custituitu di dui passi: sintesi è purificazione. U primu passu hè di passà per u prucessu di sintesi. I prudutti sintetici sò raffinati per ghjunghje à a purità, è infine venduti cum'è commodities.